Wsparcie

ProIDS provides holistic support for heterogeneous solutions in end-to-end mode. Such approach gives our Customers many advantages:

  • Single point of contact
  • Efficiency – one party knows the whole solution

We also offer Telco grade SLA for open source based solutions – composing a cost-efficient Telco-grade solution consisting of multiple open source components is possible as a carrier grade support SLA can be applied.

Support variants:

  • 8 x 5 – premium system support on Bronze, Silver and Gold levels with SLA suited for your needs;
  • 24 x 7 – Emergency support – end-to-end emergency handling – call-in rota team available as single point of contact;

ProIDS provides services on all Tiers, offering:

  • Tier 1:
    • Local on-site support / HW support
    • Emergency call-out
  • Tier 2:
    • End-to-end System support
    • 3rd party support handling
    • End-to-end regression tests
    • End-to-end performance tests
    • Preventive maintenance
    • Test system maintenance
  • Tier 3
    • Software support – bug fixing
    • Configuration management
    • Software tests at Customer site
    • Software validation

O nas

ProIDS logotype

Po długim czasie bycia częścią dużej międzynarodowej korporacji w branży IT odłączyliśmy się i zaczęliśmy ProIDS. Zabraliśmy ze sobą nasze umiejętności, doświadczenia oraz zaufanie klientów. Dlatego lubimy podkreślać, że nie pochodzimy znikąd - wyłoniliśmy się z cienia. Gdzie teraz zmierzamy? W tym samym kierunku co świat IT. I dotrzymujemy mu kroku.

Zostaw nam wiadomość


Imię
E-mail
Temat
Wiadomość

Skontaktuj się

Biuro w Warszawie
Starościńska 10-12 Lok.1
02-516 Warszawa, Polska
Telefon+48 222 991 476
Biuro w Dubaju
ProIDS LLC
Media City, Dubai
Telefon+971 56 67 68 083
Centrala
ProIDS Sp. z o.o.
Tagore 1/74
02-647 Warszawa, Polska
E-mailinfo@pro-ids.com