Call Center

ProIDS oferuje dwa rozwiązania w dziedzinie Call Center.

WebIVR Nowej Generacji

  • ProIDS WebIVR NG zapewnia zupełnie nowy, intuicyjny kanał komunikacji internetowej pozwalający w kilka sekund dotrzeć do właściwego agenta call center.
  • Rozszerza możliwości tradycyjnych call center poprzez udostępnienie darmowego internetowego kanału komunikacyjnego bezpośrednio w przeglądarce.
  • Pozwala klientowi na wstępne wybranie tematów rozmowy poprzez wizualną nawigację przez drzewo tematów z poziomu przeglądarki.
  • Zapewnia zaawansowane funkcjonalności takie jak przekazywanie dodatkowych informacji wpisanych przez klienta oraz bezproblemowe uwierzytelnienie klienta oraz przekazanie danych klient bezpośrednio do agenta call center.

Click-to-Call

  • ProIDS Click-to-Call to proste, jednocześnie skuteczne rozwiązanie pozwalające Twoim klientom odwiedzić stronę www, aby wykonać darmowe połączenie bezpośrednio do Twojej firmy.
  • Tego typu rozwiązanie jest idealne dla średnich i małych przedsiębiorstw, które nie chcą inwestować w infrastrukturę call center.
  • Prosta integracją z dowolną stroną internetową – przychodzące połączenia można odebrać w przeglądarce.
Prosimy podać poniższe informacji, aby pobrać WebIVR Datasheet
Imię
Firma
E-mail
Kliknij w ten link, aby pobrać WebIVR Datasheet

O nas

ProIDS logotype

Po długim czasie bycia częścią dużej międzynarodowej korporacji w branży IT odłączyliśmy się i zaczęliśmy ProIDS. Zabraliśmy ze sobą nasze umiejętności, doświadczenia oraz zaufanie klientów. Dlatego lubimy podkreślać, że nie pochodzimy znikąd - wyłoniliśmy się z cienia. Gdzie teraz zmierzamy? W tym samym kierunku co świat IT. I dotrzymujemy mu kroku.

Zostaw nam wiadomość


Imię
E-mail
Temat
Wiadomość

Skontaktuj się

Biuro w Warszawie
Starościńska 10-12 Lok.1
02-516 Warszawa, Polska
Telefon+48 222 991 476
Biuro w Dubaju
ProIDS LLC
Media City, Dubai
Telefon+971 56 67 68 083
Centrala
ProIDS Sp. z o.o.
Tagore 1/74
02-647 Warszawa, Polska
E-mailinfo@pro-ids.com