Wsparcie
ProIDS provides holistic support for heterogeneous solutions in end-to-end mode. Such approach gives our Customers many advantages:
- Single point of contact
- Efficiency – one party knows the whole solution
We also offer Telco grade SLA for open source based solutions – composing a cost-efficient Telco-grade solution consisting of multiple open source components is possible as a carrier grade support SLA can be applied.
Support variants:
- 8 x 5 – premium system support on Bronze, Silver and Gold levels with SLA suited for your needs;
- 24 x 7 – Emergency support – end-to-end emergency handling – call-in rota team available as single point of contact;
ProIDS provides services on all Tiers, offering:
- Tier 1:
- Local on-site support / HW support
- Emergency call-out
- Tier 2:
- End-to-end System support
- 3rd party support handling
- End-to-end regression tests
- End-to-end performance tests
- Preventive maintenance
- Test system maintenance
- Tier 3
- Software support – bug fixing
- Configuration management
- Software tests at Customer site
- Software validation
O nas
Po długim czasie bycia częścią dużej międzynarodowej korporacji w branży IT odłączyliśmy się i zaczęliśmy ProIDS. Zabraliśmy ze sobą nasze umiejętności, doświadczenia oraz zaufanie klientów. Dlatego lubimy podkreślać, że nie pochodzimy znikąd - wyłoniliśmy się z cienia. Gdzie teraz zmierzamy? W tym samym kierunku co świat IT. I dotrzymujemy mu kroku.
Zostaw nam wiadomość
Skontaktuj się
Biuro |
ProIDS Sp. z o.o.
ul. Bukowińska 22/53
02-703 Warszawa
|
info@pro-ids.com | |