Call Center
ProIDS oferuje dwa rozwiązania w dziedzinie Call Center.
WebIVR Nowej Generacji
- ProIDS WebIVR NG zapewnia zupełnie nowy, intuicyjny kanał komunikacji internetowej pozwalający w kilka sekund dotrzeć do właściwego agenta call center.
- Rozszerza możliwości tradycyjnych call center poprzez udostępnienie darmowego internetowego kanału komunikacyjnego bezpośrednio w przeglądarce.
- Pozwala klientowi na wstępne wybranie tematów rozmowy poprzez wizualną nawigację przez drzewo tematów z poziomu przeglądarki.
- Zapewnia zaawansowane funkcjonalności takie jak przekazywanie dodatkowych informacji wpisanych przez klienta oraz bezproblemowe uwierzytelnienie klienta oraz przekazanie danych klient bezpośrednio do agenta call center.
Click-to-Call
- ProIDS Click-to-Call to proste, jednocześnie skuteczne rozwiązanie pozwalające Twoim klientom odwiedzić stronę www, aby wykonać darmowe połączenie bezpośrednio do Twojej firmy.
- Tego typu rozwiązanie jest idealne dla średnich i małych przedsiębiorstw, które nie chcą inwestować w infrastrukturę call center.
- Prosta integracją z dowolną stroną internetową – przychodzące połączenia można odebrać w przeglądarce.
O nas
Po długim czasie bycia częścią dużej międzynarodowej korporacji w branży IT odłączyliśmy się i zaczęliśmy ProIDS. Zabraliśmy ze sobą nasze umiejętności, doświadczenia oraz zaufanie klientów. Dlatego lubimy podkreślać, że nie pochodzimy znikąd - wyłoniliśmy się z cienia. Gdzie teraz zmierzamy? W tym samym kierunku co świat IT. I dotrzymujemy mu kroku.
Zostaw nam wiadomość
Skontaktuj się
Biuro |
ProIDS Sp. z o.o.
ul. Bukowińska 22/53
02-703 Warszawa
|
info@pro-ids.com | |